lørdag den 25. februar 2012

The one with new in and DIY - OOTD 25/02/12

Tee - Monki | Hoodie - SOS | Denimjakke - Disney/DIY | Jeggins - Pieces | Øreringe - Ur&Penn | Ring - Gina Tricot
Dette var alt jeg var iført, da jeg gik kulden i møde for at samles med et par venner tidligere idag. Koldt var det og måtte da også låne en jakke af en veninde. Men behageligt var det også, det skal der ikke klages over.

Øreringene er denne gangs 'New In'. Blev købt da jeg igår var et lille smut i Malmö med familien. Købte også resten af konfirmationsoutfittet, som I nok skal få at se en dag, når tiden nærmer sig.

Denimjakken blev igår hevet ud af skabet, da jeg fandt ud af at jeg kunne bruge nitter fra et gammelt bælte til at dekorere den.
Ryggen blev dækket med en gammel sort t-shirt, da jeg ikke ligefrem er typen som viser sig frem offentligt iført en jakke med Klokkeblomst fra Peter Pan på ryggen.

Kan i lide øreringene og det, jeg har gjort ved jakken?

Hugs&Love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar