søndag den 26. februar 2012

What is you favorite fashion-shop/store? + New blog!


Jeg har en meget bred stil; Jeg kan lide det rockede med nitterne og det pigede med det pinke. Ingen tvivl om det, hvis man tager et kig tilbage på mine OOTD'er.
Asos.com er en fantastisk web-shop med tøj til hver en smag og stil. Deres tøj er meget simpelt og nemt at dekorere med smykker, hvilket mange gange også er en del af min stil.

Kort sagt er Asos.com min yndlingsbutik, fordi den minder så meget om mig, at jeg ligeså godt kunne være designer der.

DAYDREAMER er min nye blog, hvor jeg poster mine tanker i billeder og musik. Bloggen er ret enkel og i sort/hvid.
Klik på banneret ovenover for at komme til bloggen. Smid en kommentar og bliv fast læser, hvis du kan lide den.

1 kommentar:

  1. Asos er helt klart også en af mine yndlings onlinebutikker :-)

    http://youhaveonelife.blogspot.com/

    SvarSlet