onsdag den 22. februar 2012

Dream Outfit: Mexican Rave!


To indlæg på en dag. Det er sjældent man ser det på bloggen, men kunne ikke vente med at få dette indlæg op. Er så begejstret for ASOS's nye kollektion.

'Mexican Rave' står der med fede blå bogstaver hen over tøjfremvisnings-billedet på forsiden af deres hjemmeside. Ved første øjenkast hoppede jeg af glæde. Jeg elsker det mexicansk-inspireret. Det med mange mønstre i en stor pærevælling. Specielt denne kjole.

Jeg er utrolig begejstret for denne kollektion, men to indlæg i træk kun med tøjfremvisnings-billeder fra nye kollektioner var lige i overkanten. Så viser det på denne måde i stedet; Sammensat til et dejligt sommer-outfit, som jeg da gerne ville iføre mig, hvis det ikke var for regnen der lige nu trommer mod min rude og vinden som piver og river i taget.

Du kan se resten af ASOS's Mexican Rave-kollektion lige her. Og lidt stylings-tips her


Hvad synes I om kollektionen?

Hugs&Love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar