onsdag den 22. februar 2012

Colour Your Look - A H&M Collection



Bukser i farver kombineret med glitrende paillet-bluser, farvet stiletter og sorte blazere - Ja, tak!
Det her er min stil på så mange måde. Hvis jeg havde pengene ejede jeg hele kollektionen.
Er jeg den eneste som savner forår, sol og sommer, når jeg kigger på billederne?

Hvad synes I om disse indlæg, hvor jeg præsentere jer for forskellige kollektioner? Jeg har et par andre indlæg her og her. Ved ikke om jeg skal lave flere af dem eller om det er et 'no go'?

Hugs&Love!

4 kommentarer:

  1. Fedt - anede ikke de havde en kollektion om det.

    Synes det er fedt, du viser kollektioner. Især, når de så også passer til din egen stil - bare bliv ved med det!

    SvarSlet
  2. Det er en super fed kollektion.. Jeg skal simpelthen have mig et par hvide eller cremefarvede bukser og kombinere dem med farvede trøjer :)

    Har du deltaget i min giveaway? :)

    SvarSlet
  3. Kollektionen er rigtig fed. Jeg savner også sol og varme. :-)

    SvarSlet
  4. Er helt vild med bukserne!
    Især dem i guld ville bare passe til hele min garderobe :)

    - Sophie

    www.plasticspacetastic.blogspot.com

    SvarSlet