tirsdag den 21. februar 2012

Ever heard about Vans?


Vi har alle hørt om Vans - Ingen tvivl om det. Men hvor mange af os har råd til dem, hvis penge skal gå fra egen lomme? Ikke så mange. Hvor mange af os vil gerne have fingrene i et par? En hel del af os!
Vans er enormt fede. De er fantastiske til hverdagene og til de fleste casual outfits. De kommer i et hav af farver og er ekstremt eftertragtede for tiden.

Du kan få fat i et par 'ægte' Vans på Asos til lidt over 400 kr.


Kan du leve uden mærket med tegnene 'Vans' printet på, kan du få fingrene i et ret så fint par hos Topshop. Disse går for £ 18, hvilket er knap 130 kr.
Disse ligner utrolig meget, dog sidder syningerne anderledes og platformen er lavere på modellen fra Topshop. - Og jeg tror ikke, jeg fortæller noget, der er løgn, hvis jeg siger, at Vans nok holder længere.



Jeg er en Chanel-fucker(Ja, undskyld mit sprog), så de skal de også lige med i dette indlæg. Faktisk var de inspirationskilden til hele dette indlæg.
Hvis jeg ikke var en lavt-lønnet teenager, hvis penge bliver udleveret under navnet 'lommepenge', så stod de her blandt alle mine andre sko. - Det er nok løgn; for ejede jeg et par Chanel-sko, ville jeg dedikere en hel hylde til dem på mit lille værelse.

Hvad synes I; Vans, Topshop-modellen eller Chanel?

4 kommentarer:

  1. Tak for dine søde kommentare på min blog! Du virker bare.. dejlig. Måske du har lyst til at lære mig at kende? så smid en mail på justaboy@hotmail.dk

    kys,
    Jonas
    www.justaboy.dk

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt lide din blog (faktisk rigtig meget - så meget at jeg bliver fast læser, men det er også fordi, at jeg er så glad og sød i dag, hæhæ). Jeg elsker! vans! - de er så fantastiske!

    SvarSlet
  3. Vans er herlige - har selv haft et par, men er skiftet over til Converse. Men jeg ville lyve hvis jeg sagde, at jeg ikke havde lyst til bare at eje et par eller to til skosamlingen derhjemme! ;-)
    Forresten, tak fordi du lige smed en kommentar. Med hensyn til Simon Talbot, så kunne jeg ikke være mere enig, lige meget hvor mange gange jeg ser videoen igen, griner jeg stadig lige så meget som første gang jeg så den! :-P

    - Mette Marie
    mettemariemose.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg kan bedst lide dem fra topshop, jeg er ikke så meget til sko med høj bund, som vans jo har.

    SvarSlet