søndag den 22. januar 2012

What's best; Jeans, sunglasses, heels?

Sunglasses; Ray Ban | Jeans; H&M | Heels; Black Lita Boots by Jeffrey Campbell
For mig lyder det her som starten på et ret afslappet forårs-outfit.Smid en sød t-shirt med print på, samt en lille, let jakke, og du er har et lækkert hverdags-look. Mums!
Men nu handlede dette jo om, at vælge imellem de tre ting, hvilket jeg virkelig ikke kan... Solbriller er bare så skide lækre - Og så føler jeg mig som en rigtig rock-stjerne, når jeg har dem på. Det giver kun plus-point!
Jeans er daglig brug, da de bare passer til alt; Pumps såvel som du halv ødelagte sneakers, som bare ligger på bunden af skostakken.
Højhælede fordi de er så skide lækre. Den eneste form for smerte, jeg rent faktisk godt kan leve med. Men de bliver nu ikke brugt så tit.

Mit valg er nok jeans, da de jo som sagt er daglig brugt, og kan bruges til alle sæsoner og (næsten) alle outfits.

Hvad er din favorit?

Hugs&Love!

2 kommentarer:

  1. det er virkelig en svær en.... det må jeg ærligt indrømme! tror slet ikke jeg kan vælge, men hvis jeg skulle vælge måtte det jo nok være... ja jeg ved det faktisk slet ikke! o-:
    www.lifetoldbymaria.blogspot.com

    xoxo maria ♥

    SvarSlet
  2. Helt klart højhælede! Mums.
    Fordi jeg har en passion for sko, jeg er helt skør med dem! :D
    Har faktisk kun få par jeans og det har aldrig været en vigtig ting i min garderobe - solbriller går jeg sjældent med, selv om sommeren, fordi jeg desværre bruger briller. Men sko, åh sko<3

    www.plasticspacetastic.blogspot.com

    SvarSlet