torsdag den 26. januar 2012

WEEKDAY.

Det er ikke længe siden, jeg for første gang blev præsenteret for WEEKDAY. Det vil sige, at jeg havde hørt om butikken før, men ikke rigtigt havde fået taget et nærmere kig på den, men en klassekammerat, som er helt vild med den, fik ligesom sat nysgerrigheden igang. Og jeg må da indrømme, at jeg er helt vild med deres tøj - Og januar-udsalgspriserne er heller ikke dårlige. På billedet ses et par af mine favoritter.

Der er simpelthen sket så meget, der skal blogges om; Jeg har bl.a. fået et tøjstativ. Det skal sættes op i weekenden, så regner med at have billeder og lidt tekst klar til jer lørdag-aften.
Konfirmationskjolen kom ind af døren i tirsdags. Den passede perfekt, dog var den ikke 'plain' hvid, og har derfor besluttet mig for et lidt mere vintage-look med brune sko, brunt bælte og blazer. Men det kommer senere, når alt er på plads. Skal også finde andendags-tøj, bliver bare ved med at glemme det - Hvordan, vides ikke.

Kender du til WEEKDAY?

Hugs&Love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar