fredag den 27. januar 2012

The one with a touch of rock! - OOTD 27/01-12

Jakke - NEXT | Top - E-Sprit | Jeans - Zara | Nethandske - Shock | Ringe - Arvet og gaver | Hue - Warp | Halskæde - Fatima
Første OOTD i 2012 - Nu på dansk! Det er efterhånden længe siden, jeg lavede en post om outfit, men jeg er kommet i en vane, hvor jeg har det samme outfit på igen og igen - Dog kun én gang om ugen - og det er der jo ikke meget spændende ved.
Men dette outfit er nyt, og jeg kan lide det, så det får lige dedikeret et indlæg her på bloggen.

Er blevet helt vild med jakken, har næsten haft den på dagligt. Ikke nok med, at den varmer nok til, at jeg med den og en stor strik indenunder faktisk kunne droppe vinterjakken, så giver den også hele looket det der lidt rå look, som jeg elsker.

Jeg må indrømme, at jeg følte mig lidt rock-musiker-agtig, da jeg rendte rundt i det her sæt. Et par solbriller, og looket for fuldkommen.
Follow my blog with Bloglovin
Glædelig fredag, Fashionistas!
Skal i lave noget spændende i weekenden?
Hugs&Love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar