lørdag den 28. januar 2012

NEW IN - Clothing Rack!


Som jeg fortalte i torsdags, har jeg fået et tøjstativ. Med lidt hjælp fra kære far, blev det samlet og sat ind på værelset. Dog er alt mit yndlingstøj til vask eller hænger til tørrer, så jeg må vente lidt med at fylde på bøjlerne. Skal da også have skaffet mig nogle flere, da atten bøjler ikke rækker ret langt, men det er da til at leve med indtil videre.

Tøjstativet er fra Ikea og hedder 'Mulig'. Det kostede sølle 69 kr, og er ret fantastisk til prisen. Ikke specielt kompliceret at samle - Hvis man altså kan finde ud af, at bruge en skruetrækker(Jep, der er ikke meget andet end tøj, sko og tilbehør i min hjerne).

I den midterste række af billeder, billedet helt til venstre,  kan man lige skimme bukse-bøjlen. Jeg ejer to af dem, og de kan holde fem par bukser hver. De er utrolig smarte og spare mig en masse plads på tøjstativet.

Der udover har jeg fået spejl på bagsiden af min dør, da stativet spærrer udsynet til det andet spejl. Det er utrolig distraherende for sådan en som mig, som både skal rette tøj, hår og makeup, hver gang hun ser et spejl.

Hvad synes i?
Hugs&Love!

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog du har!


    Hvad koster buksebøjlen, og hvor har du købt den? :-)

    // Sissel
    www.blogfemmefatale.blogspot.com
    - måske vi kan følges? ;-)

    SvarSlet
  2. Sissel Vinther - Tusind tak! Buksebøjlen er også fra IKEA og har kostet mig 30 kr stykket. DE kan købes her; http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30054082/.

    Jeg tager da lige et kig på din blog (;.

    SvarSlet
  3. Årh fin blog.!
    Super fed!
    Hvis du har lyst kan vi følges?
    Knus Signe
    photographyshn.blogspot.com

    SvarSlet