fredag den 3. februar 2012

New Old Found!




Jeg faldt tilfældigvis over disse støvler, da jeg ledte efter noget at tage på fødderne forleden.
De er ikke specielt varme, så jeg må have to par tykke sokker på, men udover det er de helt igennem fantastiske.
Tror de blev købt i 2009 eller -10, så lidt slidte er de, og mudder har de også været igennem de seneste par dage. Hvis nogen er interesseret, er de af mærket Taxi - Købt i Føtex eller Bilka. Tror dog ikke de fås mere.
Er faldet for stjernemønsteret på siden af støvlerne.

Beklager at jeg ikke lige har fået blogget ugen igennem, men jeg har haft et par skriftlige opgaver at se til, og skole kommer desværre før bloggen.
Men de er alle afleveret nu, og jeg har weekend, så I får nok set lidt til mig denne weekend. Haul forventes på mandag, da jeg smutter i Waves søndag og stor shopper - Can't wait!

Hvad synes I om støvlerne?
Hugs&Love! 

1 kommentar:

  1. De er rigtig fine.. Elsker at finde noget bagerst i skabet som man næsten havde glemt ;)
    Fin blog du har. Kig endelig forbi!

    SvarSlet