torsdag den 25. oktober 2012

New Collection | The Grey Concept by H&M







Jeg har før vrøvlet løs om, hvor meget jeg forguder H&M, men jeg komme til at gøre det endnu engang - Og det bliver nok lidt mere ekstremt, end det plejer, for åh gud, åh gud, ÅH GUD!
Det er som om H&M en sjælden gang imellem lige tager et kig i min garderobe, studerer min stil og designer en kollektion ud fra det.
Det er sjældent, jeg craver ting fra herre-afdelingen, men må skyldigt indrømme, at jeg craver hele denne kollektion. Jep, selv herre-tøjet!

Os der har været faste H&M-elskere et par år ved, at the Grey Concept har kørt før - men kun for herrer.
I denne omgang er det også for os tøser, og de skuffer sgu ikke!
The Grey Concept er en af de mange efterårskollektioner fra H&M. Du finder den på stativerne i butikkerne og online fra den 1. november. Dankort; Gør jer klar til misbrug!!

Se hele kollektionen her.

Hvad synes I om kollektionen?
For mørk eller lige i skabet?
Love&Hugs!

1 kommentar: