lørdag den 20. oktober 2012

Dream Outfit | Sweet 18

Sweet 18'th


Nu ligger landet jo sådan at kæresten snart fylder atten - Ja, nogen af os skal jo være gamle. Dette skal selvfølgelig fejres. Og når jeg hører ordet 'fest', ja, så tænker jeg straks 'ny kjole'.
Så jeg er selvfølgelig gået på jagt. På jagt efter noget alla denne kjole. Den er fra Selected og koster 500 kr. Femhundrede kroner er måske ikke meget, men for en sølle teenagetøs som stadig lever på sine lommepenge, så er det alligevel to måneder, der skal spares sammen. Det gør det selvfølgelig ikke bedre, at jeg har sammensat kjolen med et armbånd fra Ultra Diamonds til 30.000 kr., et par simple ballerinaer til 200 kr og et par gotisk-glamour øreringe fra Coast Moulin til 250 kr, men hvad fanden?! Det hele kan vel findes billigere i vores alle sammens trofaste Glitter.

Alle prise, online shops og andre nyttige informationer finder du ved at klikke på billedet.
Men hvad synes I?
Kan jeg troppe op til en 18 års' i dette outfit - Eller i hvert fald noget alla dette?
Hugs&Love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar