fredag den 12. oktober 2012

Dream Outfit | If I had the money...

If I had the money...


Min mund løber i vand over denne skønne bluse fra WeekDay, men en tom pung afviser den som en vred dørmand fra min garderobe. Kan I høre min hulken?
De navy blå Creepers, som forresten er af Hanna Brothel, er et must for denne sæson, og jeg ejer endnu ikke et par. Jeg skuffer mig selv!

Min alt i alt er dette, hvad jeg ville iføre mig imorgen, selvom mine planer ikke er de helt store - En fed måde at skyde efterårs-ferien af på!

Hvad synes I? Den her bluse lækker eller er den bare lækker?
Hugs&Love!

2 kommentarer:

  1. Du har en VIRKELIG NICE blog! Du inspirere mig så meget! Din stil, dine indlæg, dit tøj, ja ALT er vidunderligt!

    Kig gerne forbi min blog.

    Knus
    http://minuvidenhed.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. du minder mig om at jeg skal have fundet mine runde solbriller! de er det bedste. fin blog forresten :)

    Kh. mie
    www.miedina.com

    SvarSlet