mandag den 8. oktober 2012

Haul | I won the Glitter-competition!





I onsdags modtog jeg en mail om, at jeg havde vundet en konkurrence om glitter-produkter fra henholdvis Sally Hansen og Rimmel. En konkurrence jeg helt havde glemt, jeg havde meldt mig til. Men det skal ikke få mig til at klage, for, ih, nogle fine ting der kom med posten i fredags!

Neglelakken er fra Sally Hansen-samlingen Gem Crush. Selve lakken hedder Lady Luck. Den har en fin lyserød-lilla farve blandet op med en masse stykker sølv glimmer. Jeg har aldrig før prøvet en lak fra Sally Hansen, men en gang skal jo være den første, og, gud, hvor kan jeg ikke vente!

Derudover vandt jeg også Salon Effects af Sally Hansen i farven Good Gene's, som ligner denim-stof. Jeg har ikke før prøvet 'nailpolish-strips', så det er jeg faktisk ret nysgerrig om at prøve. Har du prøvet dem? Hvad synes du om dem?

Sidst men ikke mindst vandt jeg Glam'Eyes HD af Rimmel. Lige denne lille samling hedder Sugar Rush og består af de fineste, pigede farver. Jeg går ikke med øjenskygge til hverdagen, men den bliver helt klart fundet frem til kærestens 18 års', hvor kjolen skal være sort og smykkerne pink.

Hvad synes I om præmierne?
Og skal der ikke snart en giveaway op og køre på bloggen?
Hugs&Love!

1 kommentar:

  1. Ej hvor fedt!! Er lidt misundelig! Det gad jeg virkelig godt at have! :-D
    Og jo gerne giveaway!!

    Jeg har faktisk en giveaway på min blog pt, hvor du kan vinde et lækkert produkt fra selveste Young Blood!

    http://and-mary.blogspot.dk/2012/10/endelig-har-jeg-faet-taget-mig-sammen.html#comment-form

    SvarSlet