lørdag den 27. oktober 2012

OOTD | 271012



Læderjakke - Next | Hoodie - Ukendt | Tee - The Dreams | Jeans - Monki | Støvler - Doc Martens | Cap - H&M | Tørklæde - Glitter

Så er der endnu et outfit på bloggen. Det er fandme længe siden, I har set sådan et, men jeg har simpelthen haft så travlt og slet ikke tid til sådan noget.
Men idag da jeg hang med min bedste ven, Jonas, fik jeg lokket ham til at tage et par billeder.

Dette er et af de få outfit, jeg tager på, fordi jeg egentlig bare gerne vil have noget løst, behageligt tøj på, men ender op med at elske.
Jeg er stadig ikke helt sikker på, hvad det er, der gør det så perfekt i mine øjne. Måske er det grundet blandingen af street og punk. Måske er det grundet min nye store kærlighed; halstørklædet.
Jeg ved det ikke. Jeg ved bare, at jeg skal leve i dette outfit!

Hvad synes I?
Hugs&Love

5 kommentarer:

  1. gode billeder! og elsker dit outfit, det ser stylish men stadig afslappende ud :]

    SvarSlet
  2. Fedt outfit, billederne er taget et fedt sted :-)

    www.life-as-nynne.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det er osse et super fint outfit :)

    God dag herfra
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  4. Fint outfit og gode billeder;)!

    SvarSlet
  5. Docs er bare lækre til alle outfits!

    SvarSlet