lørdag den 8. september 2012

Dream Outfit | Sweater & Collar

Sweater and Collar

Billedet snakker for sig selv. Jeg føler ikke, jeg behøver skrive noget, men jeg gør det nu alligevel.

Sweater, krave, stramme, mørke jeans, læderjakke, støvler, der ikke er snøret. Kan I forstille jer det? Kan I se outfittet i aktion med baggrunden af brune, gule og røde blade, skyet himmel og blæst i håret?
Efteråret er min favorit-årstid. Jeg elsker farverne - Ikke kun i naturen, men også på catwalken.
Bordeaux og midnatblå fylder allerede mine efterårsgarderobe til randen. Iiiih, hvor jeg elsker det!

Men for at vende tilbage til emnet, så bliver krave(Eller skjorte for den sags skyld) og sweater mit go to-outfit dette efterår, som for så mange andre.

Klik på billedet for at se priser, mærker samt online-butikker, de forskellige ting handles i.

Hvad synes i om krave/sweater-trenden?
Hugs&Love!

1 kommentar:

  1. Sikke noget fint tøj(:


    Håber, du vil tage et kig forbi min blog(:

    http://elskershopping.blogspot.dk/

    SvarSlet