tirsdag den 4. september 2012

Monthly Favorite | All Silver


Én gang om måneden vil der her på siden blive postet et indlæg som dette, hvor der vises sidste måneds favorit for mit vedkommende.

Mine sølvringe blev august store hit. Jeg elsker mine fingre(Selvoptaget tøs - Halløj!), så selvfølgelig elsker jeg også ringe. Jeg elsker disse ringe. De har hver deres historie. Nogle gange bliver folk helt forbavset, når de spørger, hvor den ene og den anden ring er fra, for, gud, hvor er de da mærkværdige nogle af de historier, der ligger bag disse ringe.

Mine favoriter lige pt. er de to simple, som jeg på første billed bærer på venstre lillefinger og ligger forrest på andet billed.
Det er en lidt alternativ ring, for den sidder ikke helt nede på fingeren. Den er ret simpel, og faktisk slet ikke en fingerring.
Disse to sølvringe plejede at sidde på mine kuglepinde fra Tiger, og de findes sikkert også på mange andre kuglepinde. Prøv engang at skille en ad!


Kan I lide min alternative ring?
Hvilken en er jeres yndlings?
Hugs&Love!

2 kommentarer: