torsdag den 20. september 2012

Haul | Genbrugsskjorte



Da jeg besluttede mig for en lille tur til Strøget med en af mine venner idag, smuttede vi lige forbi Rød Kors-butikken, hvor jeg faldt over denne sorte skjorte. Den skal dog ikke bruges som helhed.
Når jeg får skaffet de sidste materialer bliver denne skjorte lavet om til to DIY-projekter. To projekter som bliver delt her på bloggen, når tiden er inde.
Skjorten er fra H&M og i et virkelig, virkelig lækkert materiale.

Jeg beklager meget min sløve blogning, men er stadig ikke helt kommet tilbage i min skolerutine, og da jeg nu også har en kæreste, der skal ligges tid til siden til, er der kommet endnu mindre tid til blogningen, desværre. Men jeg vil blogge noget mere fra nu af. Jeg ved godt, jeg siger det hele tiden, men nu lover, lover, lover jeg det!

Hvad tror I, jeg skal lave ud af skjorte?
Hvad ville i selv lave?
Hugs&Love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar