onsdag den 8. august 2012

Haul | Göteborg - Sommerferie '12


Kære Fashionistas!

Her har I så anden del af mine køb i min ferie. Denne del fra Göteborg i Sverige. Jeg var så heldig at bo på hotel Europa Scandic; Hotellet som ikke kun er Sverige's største, men som også er bygget ind i Sveriges største shoppingcenter og kun er fem minutters gang fra Göteborg's svar på Strøget. Himlen for enhver modeblogger!

Ballerinaerne er købt i butikken Din Sko, som også findes her i Danmark, og er af deres ejet mærker.
Købte oprindeligt sorte ballerinaer i Bilka på min ferie i Blåvand(Læs mine køb derfra her), men efter en tur i regnen, var de godt og grundigt ødelagt, så jeg fik købt endnu et par her.
Costume-magasinet ligger på en 2. plads på min modemagasins-top 10 lige efter Elle. Godt læsestof, som der flittigt blev læst i hver aften på hotellet efter en lang gåtur.
Maxiskirt fra WeekDay kom på min must have-liste, mens jeg var i Sverige, da jeg fandt utrolig mange inspirerende tøser på gaden, som rockede dette lækre stykke klæde på hver deres måde. Efter to dage på jagt fandt jeg det endelig, og jeg elsker det allerede!
Cola-dåsen designet af vores allesammen elskede designer Jean Paul Gaultier blev hurtigt købt med hjem til samlingen, da jeg fandt den i en kiosk. Den pynter allerede fint på hylden sammen med flaskerne af samme serie - Og indholdet af den var heller ikke så skidt endda.
Blusen er fra BikBok og har dyb ryg udskæring, sidder helt stramt og er lavet i blondestof med det blødeste stof indenunder, som gør, at den ikke er gennemsigtig. *Den er både lækker til hverdag med et par jeans og en læderjakke og til fest med mit maxiskørt eller min højtaljede nederdel.



Jeg er selv ret så tilfreds med mine køb, men hvad synes I?

Hugs&Love!

4 kommentarer:

  1. Fede køb - især blusen! Har givet dig en blogaward :-)
    http://mettemariemose.blogspot.dk/2012/08/liebster-blogaward.html

    SvarSlet
  2. Dejligt at du har fået købt nogle fede ting! Rigtig dejlig blog, elsker dit blognavn og din header!

    Kig gerne forbi min blog :)
    annapedersenblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hej Michella!
    Jeg har nomineret dig til en Liebster Blog Award. Du kan læse mere om, hvad en Liebster Blog Award er her: http://sabatinadieu.blogspot.dk/2012/08/liebster-blog-award.html

    Knus Sabatina
    http://sabatinadieu.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Nogen gode køb! :)

    knus Julie
    danishnotess.blogspot.dk

    SvarSlet