lørdag den 11. august 2012

Blog | Liebster Blogaward




Kære Fashionistas!

Aldrig i mit liv er jeg blevet så smigret og stolt på samme tid, som da jeg modtog to blog-awards på to dage! Aldrig I mit liv havde jeg forstillet mig, at jeg ville komme så langt med min blog, og slet ikke efter kun halvandet år. Det er simpelthen utroligt.
Jeg er blevet nomineret af både Mette Marie Mose og Life of Sabatina. Fantastiske blogs, som I ikke vil fortryde, hvis I lige kiggede på. De er bestemt værd at blive fast læser hos!

Af hvad jeg har forstået, så skal jeg skrive 11 facts om mig selv, svare på 11 spørgsmål, som de andre har stillet, nominere 11 nye blogs, som har under 200 faste læsere, og til slut give mine nominerede 11 nye spørgsmål, som de så skal svare på i et indlæg på deres egen blog.
Det bliver noget af en omgang, men håber I følger med alligevel.


11 facts:

1.
Jeg er vegetar på mit 3. år.
2. Jeg ændrer stil tit. Lidt for tit ifølge mig selv.
3. Jeg kan ikke fordrage at være højere end min kæreste - Hvilket også er grunden til, at I ikke så tit ser mig i høje hæle.
4. Jeg drømmer om at blive en anderkendt, international designer.
5. Jeg er blevet rost af New Yorker's design-team for min DIY denim-jakke, I kan se her, da jeg var på Strøget igår.
6. Er der noget, jeg elsker højere end mode, så er det krimi-serier og gyser-film.
7. Jeg spiller bas på den lokale musikskole.
8. Jeg har gået på billedskole i 4 år, men har mistet interessen for at prøve noget nyt, og holder mig nu til realistiske portrætter tegnet kun med blyant.
9. Jeg skal op i 9., når min sommerferie slutter på onsdag.
10. Sidste sommerferie havde jeg en ret speciel stil. Dette inkluderede tylskørter, nitterbælter og katteører.
11. Jeg er en stolt ejer af 84 neglelakker.


Spørgsmål - Jeg har sammenlagt dem, da nogen af dem gentog sig, samt nogen af dem, havde jeg allerede svaret på i mine facts:

1. Hvad inspirerede dig til at starte med at blogge?
Bloggen 'Eating Chocolate'. Bloggerene inspirerede mig så utrolig meget. Desværre slettede hun sin blog, og jeg mener ikke, at hun ejer en nu. 
2. Har du nogensinde overvejet at stoppe med at blogge?
Lidt for tit grundet tidspres. Dog holder jeg for meget af min blog til nogensinde at droppe den. Den har virkelig hjulpet mig med at finde mig selv. Og lad os nu ikke glemme mine fantastiske læsere.
3. Har du et idol/en du ser specielt meget op til? Hvem og hvorfor?
Jeg har en fandens masse stil-idoler, men ikke nogen som jeg ser op til som sådan.
4. Hvad er din religiøse overbevisning?
Jeg er kristen. Døbt og konfirmeret.
5. Hvad er det dummeste/mærkeligste du har gjort?
Det mærkeligste jeg har gjort var nok, da min bedste veninde og jeg købte lyssværd og fægtede med dem i det lokale shoppingscenter. Dette skete sidste sommerferie.
6. Har du nogensinde drømt om at være en anden end den du er?
Tit. Kendte, hende den populære på skolen, hende den tynde model, drenge. Jeg er en dagdrømmer, så det har jeg været vidt omkring.
7. Hvis du kunne vælge mellem at bo hvilket som helst sted på jorden, hvor ville du så bo?
Jeg er et storbys-menneske, så et sted som New York eller noget i den retning.
8. Ser du OL? Hvis ja - hvad er det bedste ved OL?
Jeg ser det ikke. Sport interessere mig ikke.
9. På en skala fra 1-10, hvor seriøs er du omkring blogging?
8, selvom jeg utrolig gerne vil være en ti'er, men en gang imellem er vennerne og festerne bare liiidt mere interessante end den nye kollektion fra Asos. Desværre.
10. Hvad kan du bedst lide ved dig selv?
Mit positive syn på det meste. Det gør bare livet lidt lettere.
11. Hvilket fag er du bedst til i skolen?
Jeg ved det virkelig ikke. Nok de sproglige, dog ikke tysk. Jeg er forfærdelig til tysk!
12. Hvilken film er din yndlings film?
Boondock Saints. Den er bare så fangende.
13. Har du en Facebook side for din blog? Hvis du har, hvorfor oprettede du en?
Jeg har tit overvejet det, men nej. Jeg har ikke en.
14. Hvad kan du ikke undvære?
Min telefon!
15. Hvem er din yndlings blogger?
Lua som blogger på Le Happy. Jeg elsker hendes stil.
16. Har du et TV på dit værelse?
Ja.
17.  Hvad er det første du gør, når du er stået op?
At tjekke min telefon, kigge Facebook igennem og selvfølgelig at kigge på Blogger for nye indlæg.
18. Hvad bruger du til daglig make-up?
Concealer, BB-cream, pudder, mascara, hvid eyeliner, perlemor-farvet øjenskygge. Alt for meget.

11 blogger, jeg nominerer:



11 spørgsmål til de nominerede:

1. Hvorfor blogger du?
2. Hvordan vil du beskrive dig selv?
3. Hvilken årstid er din yndlings - Hvorfor?
4. Hvor tit shopper du?
5. Hvordan vil du beskrive din stil?
6. Hvor mange par sko ejer du?
7. Hvor høj er du?
8. Hvilket accessorie kan du ikke leve uden?
9. Går du meget op i kost og motion?
10. Hvad er dit must-have til efteråret?
11. Følger du med i modeugen? 

Hugs&Love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar