søndag den 12. august 2012

New Collection | Stine Goya SS'13

Kære Fashionistas!

Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har fuldt så utrolig meget med i modeugen men et par enkelte shows, har jeg da set på DRK. Her i blandt Stina Goya SS'13. Et utrolig fedt show, med utrolig smukt tøj, designet af en utrolig talentfuld kvinde.
Stine Goya har det hele; Det minimalistiske, det mandlige-twist, farverne, det sort/hvide, de bredde hofte og så meget andet.
Så må foråret godt komme!

Jeg har en del cravings fra denne kollektion, men må nok leve med, at disse ting aldrig kommer til at se skyggen af mit tøjstativ, men man har vel lov til at drømme?

Hvad synes I om denne kollektion? 
Hvilket show fra CFW er jeres yndlings indtil videre? 
Hugs&Love!

2 kommentarer:

  1. Wow hvor er det bare lækkert!
    Stine Goya lave så fede, dog dyre ting.
    De to ting til højre er dog mest crave :-)
    Anna / http://twisttherhythm.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Uhff, lækre sager her på bloggen, det kan jeg li'.
    Selvfølgelig har du lov til at drømme: ofte går de endda som regel i opfyldelse, når bare vi drømmer dem inderligt nok.

    *hermed kan jeg stolt kalde mig for fast læser og jeg vender glædeligt tilbage igen. Tak for kigget, sødt og inspirerende.

    //varmest Rikke-Louise
    www.SomethingRicasso.com

    Ps. som Walt Disney ville have kommenteret:
    -if you can dream it, you can do it !

    SvarSlet