tirsdag den 7. august 2012

Haul | Blåvand - Sommerferie '12


Kære Fashionistas!

Note til mig selv; Bliv bedre til at tage denne form for haul-billeder!
Her er så, hvad jeg fik købt i Blåvand. Købt og købt er vel så meget sagt... Lad os kalde det 'Nasset af mine forældre', for jeg kom faktisk hjem uden at have brugt én eneste øre af mine ikke eksisterende penge. Dejligt!


Armyjakken er fra Bon'A'Parte og er ekstremt oversized. Den har et eller andet vintage look over sig og ser ekstremt godt ud med et brunt smalt læderbælte og pastel pink(har blandt andet haft den på i dette outfit).
Sweateren har fire hjerter formet som en kløver med teksten 'Straight from the heart' printet på og er faktisk en mandesweater. Den er af mærket Papfar og er købt i outletbutikken C2, som bestemt er et besøg værd, hvis man alligevel er i Blåvand eller omegn.
Skoene som fra denne vinkel ligner Convers er faktisk sneaks med kilehæl, og, åh gud, hvor jeg dog elsker dem! Hælen er ikke mere end 5 centimeter, og de er fandens behaglig at gå i. Købt i Bilka til billige penge, men hvad betyder det, når de er så fantastiske?
Armbåndene er skulls og en enkel rund perle flettet sammen med noget tykt tråd. Fik tømt hele butikken - som forresten hedder WestLys - for dem, da jeg både skulle have til mig selv og min bedste veninde.
Neglelak er fra Wet'n'Wild og blev købt, da jeg ikke havde neglelak på derned og er en af de der typer, som ikke kan klare ikke at have neglelak på. De virker overraskende godt i forhold til deres pris, som var helt i bund.


I får selvfølgelig det hele at se i aktion inden for den nærmeste tid.


Hvad synes I om mine køb? 
Kan I lide måden dette indlæg er sat op på?
Hugs&Love!

4 kommentarer:

  1. Hej! super fin blog!
    vil du tjekke min? :-)
    www.michellebentzen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Tænkte på noget, angående dit 'layout' på din blog.
    Hvordan? Hvordan får du det sådan?:-D

    Håber meget du vil svare, er helt misundelig.
    Jeg er ikke ligefrem den bedste til det der med layoutet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, Sofie!

      Er da glad for, at du kan lide mit layout!
      Virkelig så er alt jeg har gjort at vælge den mest simple skabelon, jeg kunne finde, og så derefter sat alle farver på tekst og baggrund til hvid og sort.
      Derudover har jeg ændret en smule i HTML'en for at fjerne skygger omkring både bloggens kant og billederne.

      Håber det hjælper en smule. Har ikke bygget dette bloglayout op på én dag, men hen over lang tid, så det er lidt svært at forklare, hvad jeg har gjort.

      Slet
    2. Åhh, nej.. Det med HTML...-.-' Er så dårlig til det....
      Vil meget gerne have skyggerne væk fra mine billeder.
      Og overskriften til at stå i midten, men ja.
      Det hjalp da en smule, tak.:-D

      Slet