onsdag den 11. juli 2012

Haul | Fake Chanel





Kære Fashionistas!


Her den så som lovet; Feriegaven fået af min dejlige ven, Jonas, som før sin rejse til Tyrkiet spurgte om der var noget, han skulle købe med hjem. Og ja, det var der!
Da han så en dag postede et billed med to modeller af denne taske på min FaceBook, var jeg dybt forelsket i denne, som han så, så dejlig som han er, købte med hjem til mig.



Kan I lide den hvide baggrund? Jeg blev endelig færdig med mini-fotostudiet, så fra nu af kommer der en del billeder med denne baggrund op på bloggen. Synes bare det passer så godt sammen med resten af layoutet.
Skal lige have fikset det med lyset, men når det kommer på plads, så er det perfekt!
Du kan finde den oprindelig ejer af denne idé her.

Hvad synes I om tasken? Har I noget imod kopier?
Hugs&Love!

1 kommentar:

  1. Hej..Skøn blog du har dig... Vil du ikke kigge forbi min blog?
    Så kan vi følges!:-D
    http://idafh-foto.blogspot.dk/

    SvarSlet