mandag den 9. juli 2012

Inspiration | Pastels

Kære Fashionistas!

Lige en omgang mandags-inspiration herfra, da det simpelthen er for længe siden, I har fået et indlæg. Har et par ting at vise jer; både en feriegave og en DIY, men jeg venter lige til jeg har fået lavet mig et lille fotostudie, så I kan få glæde af nogle ekstra fine billeder(Forhåbenlig).


Hvis I endnu ikke følger mig på We♥It, så kan I finde min profil her. Jeg lover at følge tilbage, hvis I efterlader jeres brugernavn i en kommentar herunder.



Hvad synes I om billederne?
Hugs&Love!

1 kommentar:

  1. Mums, dejlige billeder! Skal nok følge dig så snart jeg får fat i en pc, lige PT har jeg kun min mobil og en iPad. :-))
    - hedder btw. juliethorning.

    kyskys.
    www.juliethorningrasmussen.blogspot.dk

    SvarSlet