lørdag den 14. juli 2012

DIY | Studded Converse







Kære Fashionistas!

Når folk spørger, hvad jeg ville kalde min stil, kan jeg godt lide bare at trække på skulderne og sige 'Jeg gider bare ikke være ligesom alle andre'. Og det er netop derfor, at jeg elsker DIY så meget, for du laver noget som er unikt og engang imellem kommer der endda også ros ud af det.

Disse sko er ikke en undtagelse, når det gælder om at skille sig ud, for ikke mange ejer Converse, der ser sådan ud.

Min svaghed for nitter, The Dreams(Band) og farverne grøn, pink og lilla kommer godt til udtryk her - Og lad os endelig ikke glemme zebra-print, som er blevet en af mine helt store obsessions på det seneste.

Tjek mine andre DIYs
her.Flere DIY-posts er på vej. Bl.a. en lille 'kollektion' af mine mange omklippede t-shirts og mon ikke også, I snart får nogle nye nail-arts på bloggen? Det tror jeg nok!




Hvad synes I om skoene?
Kan i selv lide at lave lidt DIY engang imellem? Og i hvilken form?
Hugs&Love!

3 kommentarer:

  1. Omg, elsker dine The Dreams snørebånd. <3

    SvarSlet
  2. Virkelig fedt DIY projekt! Tror jeg skal hjem og gøre det der med det samme!^^ -forresten, virkelig flot og inspirerende blog:)

    SvarSlet