søndag den 1. april 2012

New in for the WARP-family of my wardrobe!





God formiddag, fashionistas!
Dette er ikke kun forårets første udendørs-billeder; det er også bloggens første udendørs-billeder! -Jeg vil gerne undskylde for den amatør-agtige billedredigering på de første to billeder. Mit Photoscape valgte ikke at samarbejde med mig.
Da jeg igår faldt over disse lækkerbiskener  i Stadium var de nød til at komme med hjem. WARP er efterhånden ved at blive mærket der hyppigst ses i min kommode, for, gud, hvor kan de lave beklædningsting!
Er faldet lidt for det med at have et alt for feminint outfit og så swagge det lidt op med mærker som WARP,  B/Dope Clothing og Screwed. Mums!
Disse sneakers med den lille sorte, en strikhue og et minimum af smykker... Mine tænder løber i vand!

Jeg ved der er gået lidt tid siden sidst, men min tid bliver ved med at løbe fra mig, og den løber langt stærkere end jeg. Den flyver afsted på skolen, snartliggende konfirmation, Berlin-tur og skolekoncert. Åh gud, min mave slår knude ved tanken om de mange ting, der skal ske.
Heldigvis for mig, er påskeferien her. Skal bruge den på at få styr på talen til konfirmation, og så skal jeg ellers få blogget mere. Det gør heller ikke ligefrem humøret bedre, når vejret ter sig sådan?!
Fik i nydt solen, da den var der?
Hugs&Love!

1 kommentar:

  1. Hvor er de fede! Og hvor er det dejligt med nogle udendørsbilleder! Og forresten er det altså en super fin blog du har dig! :)

    Kig endelig forbi min og smid en lille kommentar eller bliv fast læser, hvis du har lyst! :)

    //Simone
    www.itwinkleinrain.blogspot.com

    SvarSlet