mandag den 2. april 2012

Kjole Krise!


Kære Fashionistas!


Fest-sæsonen er for mit vedkommende lige rundt om hjørnet. Min egen komfirmation om to uger, en venindes først i maj og så en seksten års-fødselsdag midt i juni. En god undskyldning for at kræve et par nye kjoler, men hvilke? Jeg har surfet rundt på nettet det meste af dagen, og disse er, hvad jeg kom frem til. Farver skal den have åbenbart. Det var ikke bevidst at male alle regnbuens farver på collagen, så det må da tyde på noget, ikke?


Jeg vil gerne lige indrømme, at jeg blev en smule skuffet, da jeg var inde på Nasty Gal's(Som du kan læse om her) hjemmeside. Jeg fandt kun frem til gule maxi, da de andre simpelthen var for hvide, for farverige eller for våget.
Og når vi snakker generelt leder jeg efter en kjole med ærmer, for jeg er ikke meget for at vise arm. Og den skal heller ikke være for nedringet. Eller dyr for den sags skyld. Eller for kort.
Ja, listen af krav er lang, så det er bestemt ikke nemt det her...


Hvilke kjoler af de overtsående ville i vælge til en konfirmation og en 16 års?


Hugs&Love!

3 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg ville vælge nr. 2 eller 3. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med de to længst til højre, og maxi-kjolen .. ih! :-)
    - og super fin blog du har, er fast læser! & tjekker den ofte! :-D

    SvarSlet
  3. Helt vild med nummer 2 og 4 :)

    www.fashionnursing.dk

    SvarSlet