søndag den 18. marts 2012

Who is your favorite designer?




Efter en del overvejelser omkring spørgsmålet, kom jeg frem til dette; Malene Birger er og vil altid være min yndlings-designer, for, gud, hvor kan den kvinde dog finde ud af tingene! De simple snit, lækre farver, fantastiske mønstre og nedtonede smykker er som sendt fra fashionista-himlen!
Ovenover ses hendes SS'12-kollektion. Lækkert, ikke?

Undskyld den stille tid på bloggen, I får en begrundelse imorgen.

Hvem er jeres yndlings-designer?

Hugs&Love!

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker By Malene Birger :)
    www.pumpkinunicorn.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg bor faktisk 200 meter væk fra hende! Jeg kender hende dog ikke personligt, udover at vi har snakket lidt i byen og jeg lånte hendes telefon - ellers var det en anden, det ved jeg faktisk ikke. Kender en, der er gode veninder med hende og som sælger hendes tøj, så jeg har ret meget tøj derfra, som jeg fik gratis. HELDIGVIS, for det er pekke lækkert!

    SvarSlet