mandag den 19. marts 2012

Last week I saw my future...

Sidste uge stod for mit vedkommende på brobygning. En uge i ren paradis! Jeg var på CPH West i Ishøj fra mandag til torsdag - heraf grunden til den manglende blogning.
Mandag og tirsdag blev brugt på det der ses på overstående billed(Aka. min fremtidig karriere!). Uddannelsen hedder Beklædningshåndværker. Da jeg et par måneder tilbage skulle prioritere steder, jeg ville hen, røg denne uddannelse til tops.
Mandag blev vi præsenteret for de to dages forløb samt en lille rundvisning på skolen.
Vi fik opgaven som hed følgende; 'Hver gruppe udarbejder et sæt tøj i plastic på gine under emnet FANTASI'.
Vores kjole blev meget inspireret af en is-dronning, og at inkludere plastik var let som en leg.
Dette var to dage i himmelen! - Jeg har aldrig været mere sikker på, hvad jeg skal efter efterskolen i tiende.

Onsdag og torsdag gik på frisør- og kosmetolog-skole samme sted. Første dag vaskede, føntørrede og stylede jeg en pige fra min skole's hår, og jeg fik samme tur af hende. Dagen efter fik vi en omgang manicure og håndmassage af hinanden. Super hyggeligt, men ikke noget som giver mig lyst til at bruge resten af mit liv på det.

Du finder skolen's hjemmeside her, og der kan læses mere om beklædningshåndværker her, kosmetolog her og frisøren her.


Hvad skal du bruge resten af dit liv på?

Hugs&Love!

1 kommentar: