tirsdag den 7. februar 2012

The relaxed one - OOTD 07/02-12


Sort Top - H&M | Skjorte - H&M | Jeans - Zara | Halskæde - Glitter | Stretch - Christiania 
I får lige et af de mindre stilet dagens. Normalt er jeg ikke meget for et plain look som dette, men da jeg væltede ud ad sengen i morges medvidende om, at jeg startede min skoledag ud med dobbelt idrætstime, gad jeg ikke hoppe i det helt store.
Mit hår er ikke det kønneste, men udendørs i fem timer, gør altså ikke underværker for håret. Er forresten ved at afprøve en ny 'ingen varme'-krølle-metode. Hvis den bliver ved med at vise samme resultat, kan jeg godt ligge en billed-tutorial ind, hvis det er noget der frister?

-Beklager kvaliteten på første billed, men det er svært at fange skarp kvalitet, når det er så mørkt. Glæder mig til sommer.

Hvad er jeres go to-outfit?
Hugs&Love! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar