lørdag den 11. februar 2012

The one with the new ring - OOTD 11/02-12





Cardigan - Pieces | Jeans - Pieces | Bælte - ESprit | Full finger-ring - Gina Tricot | Andre ringe - Vintage | Soda - 7Up Cherry

Først og fremmest vil jeg gerne undskylde et par ting; Jeg undskylder for den manglende blogging, den forfærdelige billedkvalitet og den virkelig grimme neglelak.

Så vil jeg gerne vise lidt interesse for min nye ring; Nu er det jo snart fastelavn, og traditionen tro skal børnene have fastelavnsris, dog har vi i min familie en speciel form for fastelavnsris. Vi har aldrig rigtig været interesseret i et stykke træ med slik, så vores ris har været alt fra tøj til smykker og fra cd'er til dvd'er.
I år blev det denne dejlige ring.
Jeg har ledt efter en ring med led rigtig længe, og da jeg fandt den her i sidste uge, da jeg var på shopping, blev jeg lidt forelsket, men jeg havde allerede brugt alle mine penge og måtte gå hjem uden.
Jeg viste den til min mor idag, da vi var på lidt familie-shopping, og hun tilbød den som fastelavnsris. Yay!

Cardiganen er også ny. Viste den i en haul her.
Elsker looket, når jeg har det sorte, bredde bælte ud over den. Det giver det et kjole-look - Piget, men med lidt skulls i form af både ringe og øreringe, en strech og fake triple-helix gør det ikke så meget.

Nyder I jeres weekend?

Hugs&Love! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar