lørdag den 7. januar 2012

January Sale - Haul!


Januar er min favorit måned på året på grund af én ting; gigant udsalg! Nogle butikker går nærmest amok! Pungen du kan se på et af de nedstående billeder gav jeg kun sølle 15 kr. for. Normalpris; 160 kr!
Der udover fik jeg endelig købt med en jakke i falsk læder. Men alt dette kan du jo se nedenfor.

Jeg har en masse nye idéer til indlæg. Bla. et 'Get the style'-indlæg om Medinas outfit i musikvideoen til 'Kl. 10',  et indlæg om en særdeles berømt og måske lidt sær trend, som har vandret omkring i modeverdenen et godt stykke tid nu. Så I har en masse at se frem til!

Bogen Vintage Style af Sarah Kennedy er min nye bibel. Den er fyldt med lækre fashionistaer fra 1900-tallet. Inklusiv piger som Twiggy, Debbie Harry og Audrey Hepburn.
Købt i Arnold Busch.


Åben cardigan købt i H&M.
Den er dejlig blød og kan både bruges på dage, hvor jeg bare skal tulle rundt her hjemme, men kan sagtens også peppes op med et smalt bælte om livet til skoledagene.
-Undskyld, det slørrede billed. Ved ikke, hvad der gik galt med kameraet.

Jakke i falsk læder fra NEXT.
Denne jakke har på 'Indersidderne' af ærmerne(Stykket der vender ind mod kroppen, når du har armene langs siden) et andet slags stof end resten af jakken - Dog ikke sikker på hvilket slags, nogle nitter på skulderne og blød 'ligning'.
Super god kvalitet til næsten ingen penge.
Når det nu engang bliver forår kan denne sikkert sagtens bruges som jakke til udendørsbrug, men lige nu må jeg nøjes med at nyde den indenfor.
NEXT kan virkelig anbefales her i januar. De har nogle sindsyge tilbud!

Virkelig sød pung købt i NEXT.
Den har plads til otte kort, derudover har den to seddle-lommer og en myntlomme med lynlås. Den kan udvide sig en del, og kan holde både mobil, nøgler og Ipod i de to rum der opdeles af myntlommen. Kan sagtens bruges som en lille clutch, når man bare skal løbe et hurtigt erinde nede i byen.

Strik fra Gina Trico.
Dejlig afslappet, men stadig stilet. Og så til ingen penge.
Dog har den hverken elastik for neden eller ved hovedhullet, hvilket gør, at jeg har svært ved at få den af og på.

Sidste køb er den her brune taske fra H&M.
Den mindede mig utrolig meget om Mulberry-tasken, så da jeg så prisen var sat ned til under halv pris slog jeg til.
Den har både hånd- og skulder-rem. Skulderemmen kan lægges ind i tasken uden at blive taget af, men jeg er nu ret forelsket i trenden med at lade den hænge, når man bruger 'håndtaget'.
Den har en lille lomme foran, hvor der lige er plads til min nye pung. Derudover har en mobil-lomme, en lidt større lomme samt en lomme med lynlås i det store rum. Den har magnetisk knap til at holde klappen nede.
Har du været på januar udsalg endnu? Hvis ja, hvilke gode køb har du fået gjort dog?

Hugs&Love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar