lørdag den 14. januar 2012

Dream Outfit: Winter Beauty!


Ugen er bare fløjet afsted, og jeg har ikke nået noget som helst. Og bestemt ikke at blogge, desværre. Men nu er det lørdag, og jeg skal bare sidde herhjemme i nattøj og lave invitationer til min konfirmation, så der skulle lige være plads til et lille indlæg.
Kjolen - eller sweateren, om du vil - er fra ASOS. Jeg faldt over den i juleferien, og siden da har jeg savlet over den konstant. Mums! Her giver jeg så mit bud på, hvordan den skal 'pyntes' med øreringe fra BIKBOK, ring fra Monki, strømpebukser fra BIKBOK, sko fra TopShop, taske fra H&M og vanter fra TopShop. Havde jeg pengene, var dette outfit mit!

På det seneste har jeg været på konfirmationskjole-jagt, og jeg tror, jeg har fundet mit bytte. En lille kjole fra ASOS er den udsete. Jeg viser ingen billeder før kjolen hænger hjemme, har været prøvet og er godkendt.
Der er efterhånden ikke længe til selve konfirmationen. 15. April. Can't wait!
Jeg har allerede planlagt et 'Konfirmation-forberedelse'- og 'Selve konfirmation'-indlæg for jer, så I er updatet på alting, hvis I altså er interesseret i at læse det? Giv lige lyd fra jer I kommentar-boksen, så er i dejlige, fashionistaer!

Er du blevet eller skal du konfirmeres?

Hugs&Love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar