søndag den 1. januar 2012

Advent gifts-haul!

Efter en lang afstemning er resultatet altså blevet, at bloggen skal være dansk. Der her tidligere været en del kritik omkring det engelske på bloggen - det var blandt en grund til at mange ikke blev fast læser. Så nu er bloggen altså dansk.


Godt nytår, fashionistas! Mit nytårsforsæt;få skrevet mere jævnligt på bloggen. Det er gået ret så skævt på det seneste. Der er simpelthen bare så meget at se til.
For mit vedkommende står den på normal skolegang imorgen. Det bliver hårdt, så lige nu er fingrene krydset i håb om syge lærer og aflyste timer.

Jeg har ikke skrevet på bloggen den seneste uge. Mit sidste indlæg var et 'The Fashion-challenge'-indlæg, og da jeg ikke vil have to af dem i træk, har jeg valgt at springe den over i denne uge.
I får istedet en haul. Nu forholder det sig sådan, at jeg ikke har fået specielt mange skønhed- og tøj-gaver i år. Det meste af det jeg har fået har været musik, dvd'er og en enkel bas, så derfor får I istedet mine advents-gaver.

1. Advent
Plasir bodubutter og showergell samt en lille 'børste' til at eksfoliere huden.

2. AdventAnsigts-eksfolierings-'pad' fra ukrendt mærke og ansigtscreme fra Origins.

3. Advent
Toilettaske som indholdte vatrondeller, renselotion, skintonic fugtmaske og 24-tinmers ansigtscreme alt af Matas eget allergivenlige mærke.

4. Advent
Loreals Hypnose mascara samt øjenvippe-bukker.
Hvad har I fået i julegave?

Hugs&Love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar