torsdag den 19. april 2012

Konfirmation - OOTD 15/04-12






Kære Fashionistas!

Beklager det akavede ansigtudtryk på andet billedet, men min far legede modefotograf for min blog, hvilket jeg fandt utrolig komisk.
Jeg havde en god dag med alt der nu høre til; grin og glædegråd, dejligt selskab, fantastisk mad og gode gaver
(Gift-haul kommer op i løbet af weekenden). Det var, er og forbliver en uforglemmelig dag!

De to første billeder er taget i kirken og de to nederste i lokalet, hvor festen blev holdt; Vinterhaven i Glostrup Parkhotel.


Kjole købt i netbutikken
ASOS(Find kjolen her), sko fra Deichmann, bælte fra Pieces og min bruner læderblazer, som ikke kom med på billederne, er fra New Yorker.
Min ring er arvet af oldermor, øreringe er lavet af min dejlige lillesøster(Måtte kæmpe mod en hård trang for ikke at bruge dem før konfirmationen),  armbånd og dagmarkors var dåbsgaver. Og den sjover ting rundt om min knold? Hårnåleskjuler flettet af madlavningstråd på vej ud af døren.


Er I blevet konfirmeret? Hvis ikke; skal I konfirmeres?


Hugs&Love!

1 kommentar:

  1. Jeg er virkelig helt forelsket i din konfirmations kjole. :-)

    ursu-love.blogspot.com

    SvarSlet