mandag den 13. februar 2012

Neon Makes You Glow - A H&M DIVIDED collection



Jeg er faldet pladask for denne kollektion. Den lidt sporty-stil blandet med neon-gul/grøn er bare mums. Er specielt vild med de højhælet gummisko og den sort/hvid/neon-gule trøje(Nederst i midten på billedet). Også halsringen er fantastisk og kommer både i neon-gul og sølv.
Priserne er også helt i bund, og efter hvad jeg kan se på hjemmesiden, er jeg ikke den eneste der er forelsket, for der står allerede 'udsolgt' ved mange af tingene, så skal man have noget, gælder det om at være hurtig.

Hvad synes I om kollektionen?

Hugs&Love!

1 kommentar:

  1. Virkelig elsk på din kollektion fra Neon makes you glow.Jeg elsker virkelig skoene derfra. De er lidt Gud! MUST HAVE!! :-D. De er lidt rare. Sut mig i øret, jeg skal have dem d;.

    SvarSlet