tirsdag den 28. februar 2012

50's Diner - A TopShop-collection


Denne gang er det TopShop, der er på banen med en lækker kollektion. Pastel-farver, blonder, girly-design. Jeg tror aldrig, jeg har været så forelsket før!
TopShop forklarer kollektionen så fint selv; Girly is back and it’s had a makeover! Sweet pastel shades layer up over playful ginghams, and sugary twinkles reveal sorbet bralets underneath. Channel your inner cutie by pairing feminine lace with novelty prints, pretty pleats with delicate sparkle and clear raincoats with over-the-knee socks. The girly girl has never looked so good!


Men kortene på bordet; Jeg tog et par billeder fra, da jeg skulle lave dette indlæg, for alt var ikke fryd og gammen(Kloge ord kommer fra vise kvinder, som man nu siger ) i denne kollektion. Noget af det var bare for børnehave-agtigt. Men misforstå mig ikke; Jeg snakker stylingen ikke tøjet i sig selv.


Hvis I er lige så forelsket som mig, så kan du shoppe kollektionen her og tjekke billeder af kollektionen her via deres Facebook-side.


Er I enige? Love or hate?


Hugs&Love!

3 kommentarer:

  1. Loooooooooooove!!!
    ___
    Check gerne min blog!
    www.Justaboy.dk

    SvarSlet
  2. Rigtig fed blog!
    Overvejer at blive fast læser
    http://kreativ-spild.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Elsker mange ting, men synes også nogle styles er lige i overkanten. Men jeg ELSKER pasteller :)

    SvarSlet