tirsdag den 2. oktober 2012

Monthly Favorite | Sketchbook



Endnu en månedlig favorit - Jeg er også selv overrasket over, jeg kunne holde det! Denne gang viser jeg min skitsebog frem. Den bliver brugt dagligt(Specielt i skoletimerne, men lad os nu ikke snakke for højt om det). Resultaterne variere en smule; Nogle er gode, andre ekstremt dårlige.

Bogen fik jeg udleveret på min kunst-skole. Det er en sort notesbog fra tiger med blanke sider. Derefter klippede og klistrede jeg en smule til forsiden. Det øverste billed blev resultatet, som jeg må indrømme, jeg selv er vældig glad for!

Indholdet af bogen er alt fra tegninger til minder til collager. Jeg fylder bogen med alt, jeg nu end har lyst til. Så det er vel mere end scrap-book end en sketch-book.

Hvad er jeres månedlige favorit?
Hugs&Love!

4 kommentarer:

  1. Elsker bare at 'personeligsere' ens kedelige børger! Den er mega fed, kan godt lide det sort-hvide tema, selvom jeg nok mest er til neon farver;3

    SvarSlet
  2. Super fed "scrapbook" du har dig! Virkelig kreativ. :-)
    Også virkelig fin blog du har dig.

    http://lovefashionandphotos.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Synes virkelig det er fedt lavet!

    Din blog er meget inspirerende!
    Knus din nyeste faste læser<3


    - behindtheattitude.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Det er virkelig nice, meget inspirerende blog!

    www.lovelyfreshlaundry.blogspot.dk

    SvarSlet