tirsdag den 31. juli 2012

Dream Outfit | Casual Classy

Casual Classy

Kære Fashionistas!

Jeg drømmer tit om at kunne gå klædt 'high class' til hverdag, uden det bliver for meget. Desværre ejer jeg ikke selv evnen til at dress down en kjole, men har alligevel gjort mig et forsøg på denne Polyvore-collage.
Hvis det ikke er gået op for jer endnu, så er jeg blevet ret så forelsket i bordeaux, og et par enkle ting i denne farve, har da også sneget sig med i tøj-samlingen på det seneste(Bl.a. det par sneakers, du kan se her).

Du finder mærker, priser og online-shops her.

Jeg ved godt, at jeg lovede indlæg, mens jeg var i sommerhus, men signalet var simpelthen så dårligt, og huset havde ikke WiFi, så jeg opgav til sidst. Men har købt en masse lækre ting, jeg glæder mig til at vise jer!

Hvad synes I om outfittet?
Hugs&Love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar